Inlägg: 1628596
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2014/2015
Sven Sewage: Det beror på. Har man ambitionen att AHL och någon strömatch i NHL ska man satsa på Skellefteå. Hur många helt givna NHL-spelare hade Skellefteå fostrat sedan Xet Erixon igen?
Rent krasst så är jag helt övertygad om att Modo ligger väldigt bra till när det gäller Nylander om han går tillbaka till SHL ett år.
Rent krasst så är jag helt övertygad om att Modo ligger väldigt bra till när det gäller Nylander om han går tillbaka till SHL ett år.
Thors 22:
Så du tror att Toronto hellre vill att han ska spela i MoDo? Allvarligt? Som att jämföra Barcelona med Stoke, var tror du en spelare får en bättre utveckling?
Jag tycker att det verkar som Kabanov trivs med att lira i Skellefteå AIK. Snart har han mer poäng än under hela fjolårssäsongen, och då är han ändå halvskadad och otränad.