Inlägg: 1628758
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2014/2015
spud: Ja eller än mer komiskt att han räknar in P-E Bellemare som SAIK produkt.
Ska man hålla på så kan vi ju räkna Zucca som Modo produkt sen barnsben i princip.
Logiskt?