Inlägg: 1628767
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2014/2015
Rytter: Tror även Linköping kan tänka sig att gräva djupt i fickorna och köra föreningen utför det ekonomiska stupet de bestämt att de skall köra utför i jakten på guld.
spud:
SAIK lär väl ge ett monsterbud. Deras backsida ser helt ärligt inte så bra ut, mot luleå var dom lagomt virriga när dom blev pressade. Salmela skulle nog vara en bra förstärkning och bidra med rutin och lugn.