Inlägg: 1630319
Svarskommentarer
Sv: Modo - Leksand
mattias - 74: nu tror jag inte Vancouver spelar hemma ena dagen och borta mot Rangers dagen efter. Det är en stor sportslig orättvisa. Hade modo haft den fart och koncentration man hade igår skulle man haft en femmålalednig nu. Leksand är det överlägset sämsta lag vi mött, men de kan mycket väl vinna så djävla urusla som vi är idag.
Sv: Modo - Leksand
Det är precis som att vi inte vill vinna den här matchen.
Det är kris.
Redigerad kommentar
NuMo:
Äh vadå dom får väl göra skäl för lönen , dom tjänar ju inte dirket småsummor. I NHL kan dom ha 4 matcher på 6 dagar. Sluta lipa ;)