NuMo: 2-3 nu. Nånstans så visste man ju att det skulle bli såhär. Inte direkt första gången.
Inlägg: 1630326
Svarskommentarer
Sv: Modo - Leksand
Gusse: Jag tror att vi torskade alla back to back matcher ifjol. Vi var usla varenda match två varje gång.