Inlägg: 1630336
Svarskommentarer
Sv: Modo - Leksand
Bad_Brett:
Jag spelade också en hundring, mest för att det var bra odds, inte för att jag trode på vinst för det gjorde jag i ärlighetens namn inte.
Redigerad kommentar
J F K:
Jag satte naturligtvis en rejäl slant på Leksand. Lite plåster på såren.