mattias - 74: Hade jag varit en spelare så skulle jag satt pengarna på Leksand jag också. Skrev redan innan matchen mot Frölunda att en vinst där vore önskvärt då vi alltid förlorar andra matchen i de där back to back. Vi orkar inte hålla koncentration, utan det är horribelt mycket dåliga beslut och usla passningar.
Inlägg: 1630344
Svarskommentarer
Sv: Modo - Leksand
J F K: Ehhh? Matchens klaraste tripping och plötsligt döms det inte? Den var ju så klar att Modo i princip slutade spela.