Inlägg: 1630365
Svarskommentarer
Sv: Modo - Leksand
J F K: Vafan! Öhnerud stavas ju Önerud som jag skrev hela kvällen. Där ser man. Konstigt att det såg så konstigt ut i mina ögon.
+ 2
Sv: Modo - Leksand
J F K:
Bra att du stavade Öhnerud rätt, för jag har funderat vad som är fel på min stavning hela kvällen, men jag har inte orkat kolla. Så tack för det. ;)
Carlsson har för övrigt inte varit bra idag.
Och jag håller med om att Öhnerud har varit bäst den här gången...