NuMo: Tycker Nättinen har varit bra.
Inlägg: 1630372
Svarskommentarer
Sv: Modo - Leksand
Gusse: Påhlsson harjag bara sett nummret på. Att han inte syns brukar vara ett bra betyg, men inte ikväll.