+ 1
Inlägg: 1630479
Svarskommentarer
Sv: Modo - Leksand
Arlansk: Skönt att höra, ja att den var ful är ju svårt att argumentera emot, bara tur att han klarar tänder, näsben m.m. Dock köper jag att domarna kan missa det under matchen då man kan komma i "dålig" vinkel eller få spelare mellan sig och situationen. I efterhand borde det dock rendera i en avstängning.
ULTIMAVICI:Han spelade bytet efter så det var inga problem med honom.
(innan ni troll går igång, crosscheckingen var skitful och borde självklart leda till avstängning)