J F K: Snarare Schweiz då, men sannolikheten att det kan bli SHL denna säsong är inte alls försumbar.
Inlägg: 1632493
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
ULTIMAVICI:
Verkligen inte en till forward in. Får vi in Nylander så behöver vi ju knappast en till forward. Det är ju inte offensiven som är vårt problem.
Ifall ändringar i truppen ska göras (förutsatt att Nylander kommer in) så är det att se över backsidan och ifall man kan göra ändringar där. T.ex undersöka möjligheterna att släppa Kauppinen och kanske Roche och stärka upp defensiven beroende på vad som finns tillgängligt. Skulle gärna byta Roche+Kauppinen mot t.ex Salmela.