Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Sen vill jag inflika att jag ser möjligheterna för oss att värva Hjalmarsson i promille, och skulle vi lyckas så är jag bara intresserad om vi skulle få till ett kontrakt på iaf 3 år.