Monno: ja, du får fast ha skridskon en halvmeter över isen och det kan ändå bli mål, det är väl den där rörelsen som ställer till det, tycker första målet borde bli godkänt, så löjligt när någon centimeter av skridskon är i målgården, det påverkade ändå inte målvakten
+ 1