Amitiel: Du jobbr inom Modos organisation va?
Inlägg: 1633171
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Carl Lejonkräk:
Nej jag jobbar inte inom Modo men har familj, släkt och vänner som gör det, sen har jag rätt mycket att göra med dom igenom mitt jobb + att jag ger dom väl en liten slant nu och då utöver säsongs kort.