Inlägg: 1633195
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Amitiel: Förstår att du inte vill säga summan, man kan du inte berätta vilken som var den första siffran i Ritolas lön?
Går lättare få reda på löner på dom som lämnar MoDo, dom är lite mer hemlig med lönerna så länge spelaren är kvar i laget, det sista jag hörde så var planerna på 2 nya spelare.
Fast vet inte om det blir 2 så fort dom hittar rätt spelare eller 1 nu och 1 efter jul uppehållet.