Sawchuk: Någon topplön har jag ruskigt svårt att se att han har, Svartvadet uttryckte väl själv att budgeten inte blev blev påverkad av denna värvning? Ett jippo är nog vad detta är och får det folk till arenan så är det tillräckligt.
+ 2