1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507696 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 1641537

Sv: Brynäs - Modo

Sawchuk: "Först och främst har du inte en aning om vad spelare kostar så du borde vara försiktig i dina uttalanden angående det ekonomiska."

"Brashear kommer att ha en lön som är topp 5-8 i laget"


Antar att du då vet vad alla tjänar då du kan säga sådär? =)



Svarskommentarer

Sv: Brynäs - Modo
Monno: Jag vet ganska väl vad alla tjänar, då jag jobbar en hel del med agenter.

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB