Inlägg: 1642459
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
J F K:
Reagerade på det målet också. Tyckte det kändes solklart mål. Han blir ju intryckt dit av Saik backen.
Svårt att få domslut med sig borta mot saik.
Reagerade på det målet också. Tyckte det kändes solklart mål. Han blir ju intryckt dit av Saik backen.
Svårt att få domslut med sig borta mot saik.
Jag tror aldrig jag sett ett sämre FBKspel. I alla fall inte på typ 20 år. Hade inte Samuelsson varit inavlad så skulle han aldrig ha varit kvar.