+ 2
Inlägg: 1642467
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Sawchuk: Fast han är ju inte här för att han är duktig på det. Han är ju här för att avskräcka mer än tillföra på planen spelmässigt.
Rytter: Har dom tagit hit Brashear är det ju lika bra att låta han få chansen på riktigt och spela, att ha han på bänken är ju bara löjligt!!!
Släng in honom och se hur det går, Våga!!!