+ 1
Inlägg: 1642636
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Sawchuk: Vi skulle ju kunna testa Brashear med Påhlsson och Önerud lite, istället för Nättinen alltså. Jag menar, det ska mycket till om han bidrar med mindre än honom ändå, klart värt att testa lite mer.
Brashear och polaren hans kan få matchas in lite och testas på Nättinen och Nordgrens "bekostnad".
Brashear och polaren hans kan få matchas in lite och testas på Nättinen och Nordgrens "bekostnad".
+ 2
ULTIMAVICI:
Tråkigt att han inte fick ett byte på slutet, kul med vinst!