S-vikaren: Brashear är en legend och en symbol, den ska vi inte förstöra genom att låta honom spela mer än han klarar av, nej behåll mystiken och låt honom på sikt kanske spela maximalt 2-3 minuter.
Inlägg: 1642671
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
ULTIMAVICI:
Rönnqvist babblar på om hur barnen ska uppleva detta. Brashear kommer in och spelar tufft men ärligt. Det är något bra för dessa barn.
Laines händer uppe i huvudhöjd eller Hedmans armbåge i huvudet är inte farligt för dessa barn att se.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Brashear valde fel match att börja lira för Modo. Nu tror väl han att Torp är högaktuell för NHL.
Skämt åsido så kunde de inte börjat bättre! Detta var en fin julklapp.