Inlägg: 1642690
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
McFire:GRattis! NI måste se till att dom där förb....nde dynghögarna från DYNGSTADEN Gävle får gå fri i fortsättningen, med ett så dynglag o dryglag kan fortsätta att vara med i SHL! NEJ ! Dom och TrottoarkantensIF skall ut ur SHL!
Nättinen är en katastrofalt dålig värvning. Skulle han pga mindre istid, bänkningar osv vilja lämna för att spela i tex Finland så vore det enormt positivt för Modo också.