Nu blir det tufft, de poängstarkaste åker iväg på JVM. Inte verkar det som om GM Svartvadet har någon lösning på spelarbristen som uppstår. Att förlita på juniorer är vackert tänkt, men inte hållbart. Som det ser ut så hamnar vi i botten av SHL i år.
Inlägg: 1644311
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
hanzon: Det måste inte vara negativt dock. Jag har ju pratat mig varm om att vara dedikerad och fokuserad i defensiven. Det är inte alls omöjligt att de som är kvar jobbar hårdare på den detaljen med stjärnorna borta. Timrå presterade ibland bättre när den helt överlägsna Zäta inte spelade för många tog ett större ansvar.