J F Kanske men jag tycker att om Modo inte har nog med pengar för en riktigt bra forward då kanske modo borde köpa två lite mer allround spelare kanske från allsvenskan eller finska ligan som är lite billigare
Följande fel har inträffat:
Inlägget finns inte