Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
popcorn:
Det kan hända att han blir den som drar ner oss i allsvenskan men anser att det är mer dom som misskött ekonomin från att vi tog SM guldets fel, eftersom dom satt oss i det läget där vi inte kunnat skaffa oss dom här säkra korten utan får chansa med varje värvning.

Redigerad kommentar