Inlägg: 1644400
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
J F K:
Framförallt bra att det händer något. Det blir en uppgradering på backsidan, hur stor återstår att se.
Ett par små förbättringar till och en stor så kanske vi börjar sprattla lite igen.
modomille: Jag är inne på din linje. Någon assisterande måste ta ansvaret att peka med hela handen. Det kanske är så att Alabaara eller Gradin gör det, men det känns banne mig inte så när man ser Modo spela.
Djuse känns väldigt spännande. Han ville jag ha hit för ett bra tag sedan, men då gick han till Frölunda. Han har väl inte utvecklats som många andra där och därför känns det väl naturligt att han går vidare. Kan vi få ett lyft på honom som Ritola fick i Leksand.?