Inlägg: 1644471
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Finns det ingen tråd om allettan som börjar 27 December? Bara jag som är intresserad av Division 1 här?
popcorn:
Nog hade det varit mycket bättre och släppt han utomlands, men sen var det väl bara Leksand som var desperat nog och slå till.