Patrik Källstr:så jävla dåligt pp in med två backar istället för fem forwards
Inlägg: 1645498
Svarskommentarer
Sv: Linköping-Modo
modomille: Självklart. Det är de förväntade backarna som tror sig lösa allt utan att hålla sig till riktlinjerna. Nej, dags att byta ut minst en av tränarna till någon som har respekt med sig.
Sv: Linköping-Modo
modomille:
Jag som trodde jag redan sett det sämsta PP nånsin. Jag hade tydligen fel.