+ 3
Inlägg: 1645502
Svarskommentarer
Sv: Linköping-Modo
Steken84:
Nu när inte PP funkar alls, ge fan i att försöka sätta ihop några speciella formationer med fyra eller fem forwards. Låt de ordinare kedjorna vara forwards och kör sedan med ordinarie backpar. Kan ju fan inte bli sämre iaf.
Ber om ursäkt att jag behövde avreagera mig lite. Har lust att ta mig in i modos omklädningsrum och skrika ut min frustration och fråga vad i helvete det är som dom tränar på. Det syns inte att dom tränar på varken försvarsspel, anfallsspel, powerplay eller boxplay! Är tanken att modo ska förlora skotten med 45-10 varje match och hoppas på att man håller nollan????
BEDRÖVLIGT!!!!!!!!!!