Sv: Linköping-Modo
Rytter: man måste ju kunna ta sig in i zonen och lägga lite puckar på mål. Känns som om man går ner sig 4 klasser när man har powerplay. Nylander ska ta pucken från eget mål och göra 4 gubbar. Kom med fart och kom ner bakom motståndarnas mål så dom får vända på sig och ställ upp.