NuMo:nättinen herregud vilka fintar!!
Inlägg: 1645517
Svarskommentarer
Sv: Linköping-Modo
Har länge funderat på varför man inte hjälper varandra i resp zon? Man är ofta undertaliga i varje situation. Därför vinner man sällan några andra puckar. Det resulterar i att man inte får några länga anfall och oftast låter motståndarna leka fritt i modos zon. Samarbete!! Där har du ett bra ord atg förmedla till dina spelare