J F K: 4/3 nu i OT, ide att ställa Brashear framför målvakten?
Inlägg: 1645529
Svarskommentarer
Sv: Linköping-Modo
ULTIMAVICI:
Jag tror vi får vara glad om vi får ett enda avslut på mål.
Det räckte ju.
Redigerad kommentar
Sv: Linköping-Modo
ULTIMAVICI: Inget av lagen har vunnit i förlängning.. vilken tur då att Modo älskar att bryta trender.......