Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
popcorn: Nej men fick samma meddelande tidigare idag, verkar vara någon som tror att google translate är bättre än det är och att medlemmarna här blivit lobotomerade. Troligtvis var spammaren bara inne på Brynäsboken innan spammandet började.