Inlägg: 1645951
Svarskommentarer
Sv: Silly season
InVinoVeritas: Marknaden börjar fyllas av sparkade KHL spelare som fått 50% av den återstående lönen, samtidigt står flertalet klubbar med förbrukade budgetar, andra med en tabellplacering som inte gör det intressant att jaga nyförvärv.
Det finns goda möjligheter att fynda på marknaden och Pesonen har nog inte möjligheter att driva upp lönen särskilt då det finns flertalet spelare som anses hetare och fler kommer under närmaste dagarna.
Skulle inte bli jätteförvånad om Svartvadet lyckas värva en spelare av Pesonens kaliber. Är garanterat en spelare vars agent man kommer att föra dialog med iaf.
Det finns goda möjligheter att fynda på marknaden och Pesonen har nog inte möjligheter att driva upp lönen särskilt då det finns flertalet spelare som anses hetare och fler kommer under närmaste dagarna.
Skulle inte bli jätteförvånad om Svartvadet lyckas värva en spelare av Pesonens kaliber. Är garanterat en spelare vars agent man kommer att föra dialog med iaf.
Redigerad kommentar