+ 1
Inlägg: 1647227
Svarskommentarer
Sv: Modo - Leksand
snowden: Torp i spel fyra mot tre? Har det brunnit? Djuse tycker jag är riktigt bra redan.
+ 1
J F K:
Helt sant. han platsar knappt i TIK... tjänste fel av tränarna att inte bänka han