J F Kman skulle inte ha släptt alsenfalt heller
Inlägg: 1647271
Svarskommentarer
Sv: Modo - Leksand
modomille: Alsenfelt var riktigt riktigt riktigt! jävla dålig hos oss.
Det var bra att släppa honom. Punkt.
Det var bra att släppa honom. Punkt.
Sv: Modo - Leksand
modomille: Klart man skulle släppt ahlsenfelt. Han och Ritola var usla hos oss. Varför kan man fråga sig, men såg man ahlsenfelt den säsongen så var det solklart.