Bara Smolenak som tränar.
Inlägg: 1648717
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Amitiel:
Satt och kollade på rykten på eliteprospects igår innan jag gick och la mig och där fanns Dany Heatley som rykte till NLA.
Drömde inatt att han skrev på för modo och gjorde debut mot SAIK genom att skjuta hem segern.
Nog för att detta stannar vid en dröm, men fan vilken värvning det skulle ha varit.
+ 1
Sv: Silly season
Amitiel: Men det var väl fan också... he he. Man vande sig snabbt vid att bli less på honom också, ha ha. Aja, vi hoppas på att det finns något i snacket ändå - utöver att den legendariske Åsander i mellandagarna satt och vrålade att Emil Pettersson skulle spela två matcher för oss. Bergsäkrare källa får ni inte.