strountes:dom väntar inte med att ta ut spelartruppen med tanke om sverige förlorar för dom skulle inte hinna hit ändå. Brashear kommer väl hem när nylander kommer hem.
Inlägg: 1648782
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
modomille:Enligt tidigare uttalande från Modo kommer han den 16 jan. dagen efter matchen mot FBK. Just det datumet förstår jag inte riktigt med tanke vad som har sagts tidigare angående "kramkalaset" ägnat till Tollefsen.