Rytter:Åker (vilket jag inte vill)Modo ner i allsvenskan så lär förlusterna rent ekonomiskt bli höga. Jag vet att deras ekonomi är krass, men måste det inte satsas ändå för att slippa åka ur SHL?
Inlägg: 1649330
Svarskommentarer
Sv: Silly season
hanzon: Med de nya reglerna som kanske klubbas igenom så åker man ovillkorligen ned i seriesystemet om man inte har pengar. (det ryktas om fem mille på banken) Genom att då satsa så mycket som du vill garanterar man att åka ned. Det - om något - verkar riktigt djävla korkat.
Sv: Silly season
hanzon:
Om vi klarar oss kvar och går i konkurs och tvingas ned i seriesystemet är det bättre än att chansa på ett kval där vi är favoriter och samtidigt göra positivt resultat?