Inlägg: 1649472
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Monno:
Jo Harald har varit i stan sen om det varit igenom jobbet eller för att förhandla med Modo märker vi väl snart.
Jo Harald har varit i stan sen om det varit igenom jobbet eller för att förhandla med Modo märker vi väl snart.
Sv: Silly season
Såg att Smolenak inte ens fått en egen plats i omklädningsrummet, vik den för honom istället för Brashear.
Har också tänkt på Lückner som tränare. Vore ju inte omöjligt? Och han borde ju kunna det defensiva.