+ 2
Inlägg: 1649491
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Rytter:
Jo det var han, rätt lustigt
Folk gråter att Anders måste få sparken för han vågar inte bänka spelare eller göra ändringar under pågående match.
Anders får sparken och dom tar in en som vågar göra sån ändringar och då är det fel också.
Sv: Silly season
Skulle det vara omöjligt att ta in Perra som en extra resurs i båset och sedan flytta ner Gradin? Tror ni detta skulle bli för struligt för spelarna? Ifall inte Anders helt har tappat förtroendet i truppen kanske det skulle vara en möjlig lösning.
popcorn:
Ja jag vet inte vad jag ska säga. Perra är ingen favorit sedan tiden i Timrå, snacka om att ge fågelholken ett ansikte. Men å andra sidan kanske han kan få fart på spelarna, han vågar ju iallfall bänka och markera mot stjärnor, var det inte Corso som blev skickad för att duscha efter han slog sönder en klubba i spelarbåset?