Inlägg: 1649506
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Monno: Just nu tror jag att ett byte kan göra stor skillnad, det vi saknat är någon som coachar laget under match och anpassar spelet efter motstånd och situation. Jag tror fortfarande att vi med stor sannolikhet hamnar på plats 11-12, men att vi nu iaf har chans att klättra. Sedan måste spelet bli bättre i vilket fall som helst för att vi ska vara ett SHL lag till hösten.
Redigerad kommentar
Sv: Silly season
Monno:
Tror inte det stämmer efter detta JVM (Förhoppningsvis)
Känns som att Kempe, Nylander och Olofsson kan tillföra väldigt mycket i Modo när de kommer tillbaka från JVM. Det kan ju inte bli värre än vad det är nu...
Och det känns bättre att ha de spelarna tillgängliga inför möte med allsvenskt lag i vår, vilket är högst troligt.
Sen att vår största stjärna spelar J-VM. Dom som kommer från J-VM brukar ju av tradition inte prestera nå vidare efteråt...