Undrar om Harald Lückner blev tillfrågad? Han hade jag gärna sett fram emot.
Inlägg: 1649613
Svarskommentarer
Sv: Silly season
en spelare jag gärna hade sett i MoDo nästa är är Martin Reway, tycker han sett riktigt bra u i jvm. de gjorde han iofs förr året med.