+ 1
Inlägg: 1649630
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Hur kan svarten sitta och säga att vi har spelarmaterialet för att ha en högre placering? Vill nog påstå att vi har det spelarmaterial för att ligga på nedflyttning. Face the truth svarten. Du har gjort ett dåligt jobb. Tyvärr
+ 5
Bad_Brett:
Ja, vi får hoppas att det går bra iaf :)