NuMo: Ja jösses. Hyfsad hemmadomare idag...
Inlägg: 1652808
Svarskommentarer
Sv: Modo - FBK
Det var ju bara en tidsfråga för vi blir så jävla passiva att vi jagar och jagar.
+ 1
Sv: Modo - FBK
Basse: Ja,vilken jävla domare som dömer efter regelboken. Det måste chefen och urfärjestadaren Peter Andersson ordna.
+ 1