Inlägg: 1653013
Svarskommentarer
Sv: Skit i tabellen!
Smurfen: Lördagen den 29/11-14 var senast vi vann en hemma match !
Tragiskt men sant !
Sv: Skit i tabellen!
Hörde på hockeykväll (TV2) om Örebros kval ifjol till succe i år, alltid utsålt i arenan. Vi får hoppas på liknande för Modo i år.
Salle: Undra om Svartens klyschor handlar om Slutspel nu också ?
Helt rätt Salle ! Nu måste föreningen svälja stoltheten och inse fakta ,,,,