Inlägg: 1654481
Svarskommentarer
Sv: Silly season
ghostie:Är det på typ Facebook och liknande så är det väl bara spekulationer, när det står på EP och laget skriver på sin hemsida, då tror jag på det.
Sv: Silly season
ghostie: Inget ska vara klart enligt de tyska e-tidningar jag varit inne på iaf, dock står det att Kloten visat intresse för forwarden. Varken mer eller mindre.
Men att vi ska kunna buda emot Kloten är nog en utopi, så det är troligt att han är förlorad för Modo.
Men att vi ska kunna buda emot Kloten är nog en utopi, så det är troligt att han är förlorad för Modo.
Redigerad kommentar
Cyklob:
Japp, mycket snack på nätet om att Lasch är klar för Kloten nu...