Inlägg: 1654586
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
S-vikaren:Jag läste det också på denna sida:
superstars.nu/forum/viewtopic.php?f=3&t=3485&start=4845
Någon Diaz skrev det.
NoMercy:
Aj då. Jag som tyckte jag hade läst någonstans.. hmm..