Inlägg: 1654604
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
S-vikaren: men varför hade dom förväntats mer av han? Eller så gör dom det för att få pengar så att dom kan värva till exempel Hossa.Men dom borde ju ha råd dom är ju SAIK.
hanzon:
Läste inte det därifrån. Efter lite undersökning spelade inte Schremp i fredags mot Frölunda. Förmodligen var det inte tänkt att han skulle spela mot Brynäs heller. Men Pär Lindholm blev avstängd efter en omtalad huvudtackling. Så Schremp fick spela istället för Lindholm.
Nog tror jag Schremp kan vara på väg bort från SkAIK.