Inlägg: 1654626
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
strountes: Lugano intresserade av Schremp och Hossa, känns väl ganska givet att Schremp bjuds ut?!
swisshockeynews.ch/index.php/rumors-new/2995-hc-lugano-interested-in-marcel-hossa-and-rob-schremp?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+swisshockeynews+%28swisshockeynews.ch+%7C+Latest+News+%26+Rumors%29
swisshockeynews.ch/index.php/rumors-new/2995-hc-lugano-interested-in-marcel-hossa-and-rob-schremp?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+swisshockeynews+%28swisshockeynews.ch+%7C+Latest+News+%26+Rumors%29
Redigerad kommentar
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
strountes:Jag ställde en fråga på ett annat forum om Schremp stod utanför laget - han svarade han är på väg ut, är du intresserad?
Schremp har spelat fem av de sex senaste matcherna och gjort 4p på dessa. Ytterst tveksam till att han skulle vara påväg bort från SAIK. Han blir dessutom bara bättre ju längre säsongen går, ungefär som i Modo.
Men visst, skulle han komma till modo så bara tacka och ta emot. 29 år gammal (endast) och med mycket hockey kvar i sig. Han och JPH skulle nog kunna ha kul ihop :)